Saturday, March 21, 2009

Kisah di sebalik kemalangan ngeri.







Dua bulan sebelum kemalangan, iaitu pada bulan Ogos 2008, aku dengan berat hati melepaskan ikatan kasih dengan bakal isteri aku. Demi melihat dia bahagia di samping keluarga yang tidak mahu orang luar sebagai ahli keluarga, aku terpaksa terima permintaan dia yang sedang bercucuran air mata menerangkan keadaan kepada ku. Hubungan yang tersurat selama 3 tahun berakhir dengan hikmah yang cukup tersirat. Aku belajar meredhai segala ujian Allah dengan tabah. Kini sakit pada kecederaan kaki aku mengatasi semua kelukaan. Semoga proses penyembuhan akan berjalan lancar.

2 comments:

  1. Semoga proses penembuhan berjalan lancar dan dipermudahkan Illahi...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas doa saudari. Moga Allah murahkan rizqee saudari ;-)

    ReplyDelete